Monday 22 October 2012

Tannie Joey Botha jaag om Kyalami.

Tanie Joey Botha lag saam haar kleinseun se vrou Vanessa Botha na sy om Kyalami gejaag het.


Tanie Joey waai vir die kameras voor sy wegtrek vir haar rit om die baan.


Storie wat in Beeld verskyn het deur Pauli van Wyk.

Ter viering van haar 90ste verjaardag het Ouma Joey Botha die motorbande teen 160 km/h om Kyalami se renbaan laat fluit.

Sy was gister vreesloos opgewonde en het flink in die wit VW Golf GTI 2.0L Turbo geklim. 

Sy kon net-net oor die stuurwiel sien.

Ruan Venter, instrukteur van die gevorderde bestuursles, het later met groot oë vertel hy het twee keer die handrem opgetrek. “Ons het byna van die baan afgejaag, sy stop net nie!”

Ouma Joey het gegiggel en gesê: “Ruan wil net heeltyd hê ek moet stadiger ry. Ek hou mos nie van briek nie.” 

Om in ’n vinnige motor te ry op die renbaan wat sy al sedert 21-jarige ouderdom besoek, was glo nog altyd ’n droom.

Die familie het besluit om dié droom te verwesenlik voordat ouma 90 jare op die klok het.

Sy was maar nog altyd ’n jaagduiwel. Vinnig van geaardheid met ’n lewendige belangstelling in vurige motors. 

“Net nadat ek my rybewys gekry het, het ek ’n Auto Union gery. Die dag toe ek hom verkoop, was die voorste bumper die enigste oorspronklike paneel op die motor,” het sy gesê.

“Maar dit was nie dat ek in ander mense ingery het nie. Dis hulle wat in my ingery het!” 



Gaan kyk ook die video deur Debree Kluge op Beeld se webtuiste.

http://www.beeld.com/Suid-Afrika/Nuus/VIDEO-Vinnige-ouma-laat-waai-op-Kyalami-20121019

No comments:

Post a Comment